„Nomád” és egységes hívószámszolgáltatás a mozgásban lévő és otthoni munkát végzőknek. A Rainbow alkalmazással kezelheti a telefonos szolgáltatásokat is mint: tudakozóhívás, tartás, váltás a hívók között, konferencia.

Nem kell third-party CTI alkalmazás (ESTOS, stb.). Nem kell a PC-re telepíteni semmit: A Rainbow web-alapú. Nomád: a Rainbow-ban választható hogy melyik mellék és fővonali hívószámmal telefonáljunk. WebRTC Gateway: szoftver és berendezés bővítés hogy a WebRTC-n keresztüli hang átvitel az OXE mellékei és a  Rainbow alkalmazás között megvalósulhasson; Egységes hívószám szolgáltatás a Rainbow és az OXE telefonközpont között. Microsoft Teams és Google Suite integráció lehetséges.

Amit az ügyfeleink szeretnek

  • Rainbow „nomád” beállítások: bármelyik készülékét kiválaszthatja a hívások kezelésére
  • Mobilitás: egységes hívószámszolgáltatás telefonon, okostelefonon, számítógépen (*)
  • Biztonságos, tűzfalbarát WebRTC technológia

Előnyök

  • Üzleti megjelenés: Bárhol van bármilyen készülékkel úgy telefonálhat mintha az irodájából hívna
  • Mobilitás: Üzleti hívások okostelefonról és számítógépről is
  • Jobb egyensúly a munka és magánélet között: otthoni munka

Opciók

  • *WebRTC Gateway: üzleti hívás az OXE és a Rainbow apps között

Képek