„Nomád” és egységes hívószámszolgáltatás a mozgásban lévő és otthoni munkát végzőknek. A Rainbow alkalmazással kezelheti a telefonos szolgáltatásokat is mint: tudakozóhívás, tartás, váltás a hívók között, konferencia.
Nem kell third-party CTI alkalmazás (ESTOS, stb.). Nem kell a PC-re telepíteni semmit: A Rainbow web-alapú. Nomád: a Rainbow-ban választható hogy melyik mellék és fővonali hívószámmal telefonáljunk. WebRTC Gateway: szoftver és berendezés bővítés hogy a WebRTC-n keresztüli hang átvitel az OXE mellékei és a Rainbow alkalmazás között megvalósulhasson; Egységes hívószám szolgáltatás a Rainbow és az OXE telefonközpont között. Microsoft Teams és Google Suite integráció lehetséges.
Amit az ügyfeleink szeretnek
- Rainbow „nomád” beállítások: bármelyik készülékét kiválaszthatja a hívások kezelésére
- Mobilitás: egységes hívószámszolgáltatás telefonon, okostelefonon, számítógépen (*)
- Biztonságos, tűzfalbarát WebRTC technológia
Előnyök
- Üzleti megjelenés: Bárhol van bármilyen készülékkel úgy telefonálhat mintha az irodájából hívna
- Mobilitás: Üzleti hívások okostelefonról és számítógépről is
- Jobb egyensúly a munka és magánélet között: otthoni munka
Opciók
- *WebRTC Gateway: üzleti hívás az OXE és a Rainbow apps között
Képek