A contact center legegyszerűbb megfogalmazása a kapcsolattartó központ. Az ügyfelektől érkező telefonhívásokon túl biztosítja az e-mailen, chaten, social media felületeken és weben érkező kommunikációt is, ami ma már elvárás a minőségi ügyfélkezeléshez.
A vevői elégedettséget garantálja még, hogy az erőforrásokat okosan alkalmazva a hívásokat hatékonyan osztják el, illetve az interakciók követhetővé, mérhetővé válnak. A hangrögzítéssel visszakövethetővé válnak a folyamatok, átláthatóbb lesz a működés.

Számtalan előny mellett a vásárlói elégedettség, az ügyfelek megtartása, valamint a költségek optimalizálása a következménye a contact center kiépítésének, ami az értékesítésben és így a forgalom növelésében óriási szerepet játszik.
Szükség esetén egyedi szoftverírással is támogatjuk az contact center megoldások testre szabhatóságát.


A call center egy automatizmust használva a kimenő és bejövő hívások kezelésére létrejött megoldás. Többnyire egy fizikai helyen létesítik, mely történhet a cégen belül, de gyakran ki is szervezik.
Hatékonyabbá tehető a működés azoknál a cégeknél, ahol nagy számú bejövő hívást kell kezelni, mert az automatizmusok a megfelelő ügyintézőhöz irányítják az ügyfelet, amellett, hogy naplózhatóvá válik a folyamat.

Cégünk mindkét center kiépítésében nagy tapasztalattal vesz részt, a modulárisan bővíthető contact centerekkel rugalmasan alkalmazkodunk az Ön által legfontosabbnak ítélt funkciókhoz.
Mivel az ügyfelekkel való kapcsolattartás az értékesítés egyik legfontosabb eszköze, ezért vállalkozása fejlődését garantálja az átlátható kommunikáció.
Használja hatékonyan az emberi erőforrásokat és az infrastruktúrát, melyhez az egységes és egyszerű kezelés, az automatizálás és a mérhető paraméterek adják a hátteret. A felhasználói élmény növelésével vállalkozása számára sokszorosan megtérülő megoldásokba fektet.

A telepítés során az Alcatel-Lucent termékeit használjuk, mert eddigi tapasztalataink alapján megbízhatóságukban a legmagasabb minőséget garantálják.
Az Alcatel-Lucent világszínvonalú technológiákat kínál a kisvállalatoktól egészen a multinacionális cégig az üzleti telefonos megoldásokra.

Rendelkezésére állunk az egység kiépítésétől a meglévő karbantartásáig, bővítéséig. Szükség esetén átalakítjuk a teljes technikai infrastruktúrát és műszaki rendszert. Rendszerfüggetlen telefonokkal és kiegészítőkkel, fejbeszélőkkel, multimédiás eszközökkel és többcsatornás hálózati rendszerekkel akár a meglévőekhez integráljuk a centereket.